به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه در دیدار جامعه کارگری استان مرکزی به مناسبت هفته کار و کارگر افزود: واگذاری صنایع باید حکیمانه صورت گیرد تا کمترین آسیب به بخش اقتصادی وارد آید.
وی اظهار داشت: برای استقرار صنایع استان مرکزی تلاش ها و زحمات زیادی کشیده شده است بنابراین باید با تدبیر و اتخاذ تصمیم های مناسب به حفظ و توسعه صنایع کمک کرد.
امام جمعه اراک گفت: صنایع، سرمایه ملی کشور به شمار می روند و با خون دل فعالان این عرصه به مرحله تولید و اشتغال رسیده اند و صیانت و نگهداری از آن ها باید در اولویت قرار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: زنجیره شدن صنعت استان به پویایی منجر خواهد شد و برای پایدار و امنیت شغلی کارگران، باید صنعت نوسازی تا کمترین هزینه و بیشترین بازدهی حاصل شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت در جمهوری اسلامی اختیار مالکیت برای مصالح و امنیت آحاد مردم را برعهده دارد و امانت کشور را در راستای اهداف امت اسلامی مدیریت می کند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: رونق تولید ملی باید مورد توجه همه صنایع و واحدهای تولیدی باشد تا در سایه رونق توسعه و بالندگی اقتصادی در جامعه ایجاد شود.
حضور منسجم کارگران در بهشت زهرا، غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب، برگزاری همایش پیاده روی جامعه کارگری استان مرکزی در منطقه کوی گردو، حضور در نماز عبادی، سیاسی روز جمعه و سخنرانی نماینده کارگران پیش از خطبه های نماز جمعه، زنگ کار و تولید در واحدهای تولیدی، برگزاری مسابقات طناب کشی، برگزاری همایش بزرگ ایمنی کار و روز جهانی کارگر با محوریت خانه کارگر از برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در هفته کارگر امسال است.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.