حجت الاسلام «عیسی ساجدی فر» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: گروه ارزیابی عملکرد دانشگاه معارف و قرآن کریم با ارزیابی که از داشکده علوم قرآنی خمین انجام داد، « مسعود شریفی» را به عنوان رتبه برتر کارشناس آموزش و پژوهش این دانشگاه معرفی کرد.
وی ادامه داد: ارایه گزارش در زمان مشخص شده، برگزاری برنامه در موضوعات مختلف، حضور حداکثری دانشجویان در برنامه ها و پژوهش های انجام شده، شاخص های ارزیابی برای انتخاب برترین های دانشکده های علوم قرآنی است.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خمین اظهارداشت: حجت‌الاسلام «محمد مهدی کریمی نیا» عنوان برترین استاد راهنمای پژوهش و « احمد امیدوار» عنوان برترین معاونت پژوهشی را کسب کردند.
حجت الاسلام ساجدی فر گفت: بیش از 27 جلد کتاب و 148 مقاله در موضوعات قرآنی، فقهی و ادبیات عرب توسط اعضای هیات علمی این دانشکده چاپ و ارایه شده است.
وی یادآور شد: 113 دانشجو شامل 50 دانشجوی دختر و 73 دانشجوی پسر در رشته های علوم قرآن و حدیث، علوم قرآن مجید و تفسیر قرآن کریم در این دانشکده قرآنی تحصیل می کنند.
بیش از 10 هزار دانشجو بومی و غیر بومی از مقطع کاردانی تا دکترا در رشته های مختلف در هفت مرکز آموزش عالی خمین به تحصیل اشتغال دارند.
9930/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.