به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در دیدار با جانباز سرافراز« قاسم دولت آبادی» از جانبازان 55 درصد اراک، افزود: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با افتخار از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و این حماسه باید به نسل های جوان جامعه انتقال یابد.
وی ادامه داد: جانبازان سند عزت و جاودانگی ملت ایران هستند که با الگوگیری از نهضت کربلا، سفیران آزادی و ولایتمداری شدند و اکنون به عنوان گنجینه های تمام نشدنی ایثار و از خودگذشتگی می درخشند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: رژیم بعثی عراق با حمایت بیش از 40 کشور جهان در شرایطی به ایران اسلامی حمله کرد که کمترین تسلیحات نظامی در کشور موجود بود و قوای نظامی ایران نیز در شرایط نامناسبی قرار داشت.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: آحاد ملت ایران اسلامی به خصوص مسئولان بدانند که اگر جانفشانی و فداکاری جانبازان و شهدا نبود عظمت و اقتدار امروز ایران زمین نیز خلق نمی شد بنابراین تکریم و رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: مجاهدت ها و پیروی از ولایت فقیه جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس باید چراغ راه جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی قرار گیرد.
جانباز سرافراز «قاسم دولت آبادی» در سال 1316 در اراک متولد و در 28 آذرماه سال 1360 در منطقه عملیاتی شیاکو از ناحیه دست راست به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.
براساس آمار و اطلاعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، این استان پنج هزار و 382 شهید، 14 هزار و 227 جانباز و 742 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.