به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: آمریکای جنایتکار در شرایطی سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد که این نیروی مردمی و انقلابی با تمام ظرفیت خود به کمک سیل زدگان در شمال، غرب و جنوب کشور شتافته است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس در سال 1358 تا کنون در تمام شرایط پشتیبان و انقلاب، ملت ایران اسلامی و ملت مظلوم منطقه بوده و کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.
امام جمعه اراک اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره پیشقراول خدمت رسانی بی منت به ملت ایران و منطقه بوده و کسانی که این نیروی انقلابی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده اند در حقیقت خود تروریست و عامل شکل گیری نیروهای تروریستی در جهان هستند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی باید بدانند که 80 میلیون ایرانی با لباس پاسداری پشتیبان و حامی آنها هستند و این توطئه جدید آمریکا علاقه مردم را به آنها بیشتر می کند.
وی گفت: سپاه پاسداران لشگر امام زمان(عج) و عزت و افتخار ایران اسلامی است و سبزپوشان این نیروی انقلابی باید قدرتمندتر از گذشته و با وحدت کلمه، تیزهوشی و مدیریت دلسوزانه در راستای حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از سوی آمریکای جنایتکار در راستای حفظ منافع ایالات متحده و اسرائیل غاصب است و ملت ایران باید نسبت به این مسئله مهم هوشیار باشد.
آیت الله دری نجف آبادی در خصوص شعار سال و گام دوم انقلاب اسلامی نیز گفت: تعیین عناوین خاص برای سال نشانگر شناسایی نیازمندی‌ های اصلی کشور در راستای ترسیم افق کوتاه مدت یک ساله با رصد رخداد‌های کشور و با نگاه به اهداف انقلاب است و باید تمامی نهاد‌ها و ارگان ‌های حکومتی و بخش خصوصی در مسیر تحقق آن برنامه‌ ریزی کنند.
وی بیان کرد: تنها راه توسعه کشور و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی رونق تولید است و تمام ظرفیت کشور باید در این راستا سرمایه گذاری شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص سیلاب روزهای نخست امسال نیز گفت: اگر چه این شدت بارش ها و وقوع سیلاب حوادث ناگواری را به دنبال داشت اما برکات آن را نیز نباید از نظر دور پنداشت.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: وقوع سیلاب و حمایت آحاد مردم از هموطنان سیل زده یکبار دیگر شخصیت، غیرت و اخلاص ملت ایران را به جهانیان نشان داد.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.