« اسماعیل خانجانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 480 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی بر اساس پیشرفت فیزیکی به 10 طرح در سال گذشته اختصاص یافت.
وی ادامه داد: یک میلیارد و 700 میلیون ریال توسط یک خیر خمینی برای ساخت واحد مسکونی خانواده دارای 2 عضو معلول در روستای کمانکش از توابع این شهرستان پرداخت شد.
رئیس بهزیستی خمین اظهار داشت: 74 پرونده مسکن برای مددجویان متقاضی این نهاد حمایتی تشکیل شده که 27 پرونده متعلق به خانواده های دارای 2 عضو معلول و بیشتر است.
خانجانی گفت: از مجموع پرونده متقاضیان مسکن پنج طرح واگذار شده، 35 پرونده در مرحله واگذاری زمین و صدور پروانه ساختمانی، هشت طرح در مرحله پی سازی، 11 طرح در مرحله سفت کاری و 15 طرح در شرایط نازک کاری است.
وی افزود: خانواده های دارای 2 معلول ساکن در شهر 300 میلیون ریال و خانواده های ساکن در روستا 180 میلیون ریال تسهیلات با مشارکت بهزیستی بنیاد مسکن انجمن خیران مسکن ساز و بنیاد مستضعفان دریافت می کنند.
رئیس بهزیستی خمین خاطرنشان کرد: 40 تا 100 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکنبه سایر مددجویان نیز بر حسب پیشرفت فیزیکی مسکن در حال ساخت پرداخت می شود.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.
9930/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.