«حبیب الله شریفی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خدمات در 2 پایگاه که توسط اعضای جوانان این جمعیت در میدان آزادی و مقابل بیت حضرت امام(ره) دایر شده، ارایه می شود.
وی ادامه داد: در طرح راهنمایی مسافران نوروزی چهار نفر از اعضای جوانان هلال احمر شهرستان در پایگاه ها خدمات به مسافران و گردشگران ارایه می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر خمین اظهار داشت: توزیع نقشه راهنما، کتابچه های آموزشی، بسته های فرهنگی، اندازه گیری فشار خون و قندخون مسافران، معرفی اماکن اقامتی، رفاهی و آثارتاریخی شهرستان از مهمترین خدماتی است که توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ارایه می شود.
شریفی تاکید کرد: پایگاه های هلال احمر تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت هشت تا 20 برای رفاه حال گردشگران و مسافران آماده ارایه خدمات به آنان است.
وی گفت: پایگاه امداد و نجات در محور خمین - اراک نیز با مستقر شدن سه امدادگر با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر خمین افزود: 17 مورد رها سازی همزمان با بارندگی های چند روز اخیردر محورهای خمین – الیگودرز و خمین – گلپایگان توسط اکیپهای هلال احمر شهرستان انجام شده است.
شریفی بیان کرد:افزود: 30 بسته غذایی در بین مسافران گیرافتاده در بارندگی توزیع و برای 12 نفر اسکان اضطراری شد.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است.
9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.