« محمد حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط فعلی تلفن همراه، شبکه های اینترنتی و سایر خدماتی که شرکت مخابرات ایران در این استان ارایه می دهد مطلوب نیست و گلایه مندی های زیادی وجود دارد.
وی بیان کرد: استان مرکزی در زمینه فیبر نوری و سایر شرایط در وضعیت خوبی وجود دارد اما مشکلاتی به ویژه در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان همراه در سایر زیرساخت های ارتباطی دارد.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رفع این مشکلات نشستی با مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان مردم در مجلس مباحث و مشکلات این حوزه را مطرح و خواستار حل و پیگیری آن ها شدند.
حسینی تصریح کرد: آنتن دهی ضعیف و اصلاح شبکه های تلفن ثابت در شهرستان آشتیان، پیگیری واگذاری ساختمان مخابرات در طرح توسعه آرامگاه پروفسور حسابی و آنتن دهی شبکه های تلفن همراه تفرش، بهبود مخابرات شهرستان فراهان، ایجاد شبکه های ارتباطی و تلفن ثابت برای شهرک امیرکبیر شهر فرمهین، استقرار تلفن ثابت در روستاها در این نشست تاکید شد.
وی گفت: بر اساس توافق با وزیر ارتباطات و مکاتبه کتبی مقرر شده برای رفع مشکلات ارتباطی این استان سیستم های جدید ارتباطی از ابتدای سال 98 در استان مرکزی اجرایی شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود که مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی این موارد را با جدیت دنبال کند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.