به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز یکشنبه در دیدار با روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرهای ساوه و غرق آباد، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که امام راحل(ره) موسس آن بود و بهترین نیروهای انقلابی و اعتقادی در آن مشغول به کار هستند.
وی اظهار داشت: خدمت کردن به تهیدستان، ایتام، افراد بی بضاعت و اقشار نیازمند جامعه فرصت مغتنمی است و باید تلاش شود که نهایت رضایتمندی در این خصوص فراهم آید.
معاون استاندار مرکزی بیان کرد: تامین مسکن و اشتغال اقشار نیازمند برنامه منظمی را می طلبد و علاوه بر بهره گیری از ظرفیت دستگاه هایی مانند فنی حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد و اداره کار، رفاه اجتماعی و تعاون، لازم است که از توان خیران نیز در این زمینه استفاده شود.
میرزایی تاکید کرد: توانمندسازی، حرفه آموزی، افزایش مهارت های زندگی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن از سیاست هایی است که باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و بهبود کیفیت زندگی دهک های پایین می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر ساوه نیز گفت: 690 دانش آموز و 118 دانشجو زیر پوشش خدمات این نهاد قرار دارند.
عباس محمدی بیان کرد: 21 هزار نفر در شهرستان ساوه به عنوان مشترک صدقات ثبت نام شده اند.
وی به رشد 12 رصدی حامیان مشارکت کننده در طرح های ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 هزار و 259 حامی از 400 یتیم شهرستان ساوه پشتیبانی کردند.
به گفته محمدی هزاوه، بخشی از جمعیت 18 منطقه حاشیه ای شهرستان ساوه شامل 510 نفر در قالب 183 خانواده زیر پوشش حمایت این نهاد قرار دارند.
در این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر غرق آباد نیز گفت: یکهزار و 730 نفر از افراد نیازمند از حمایت های این نهاد انقلابی بهره مند هستند.
بلاغتی افزود: 847 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) غرق آباد را بانوان سرپرست خانوار، 110 تن را دختران در شرایط ازدواج، 90 دانش آموز و 20 دانشجو تشکیل می دهند.
وی همچنین از ارایه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر غرق آباد به 194 تن از کودکان یتیم خبر داد.
حدود چهار و 6 دهم درصد معادل 6 هزار و 910 نفر از مجموع 87 هزار خانوار شهرستان ساوه زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
ساوه با 285 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی پس از اراک محسوب می شود.
6539/9921/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.