به گزارش ایرنا، « عبدالرضا پیرحسینلو» روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: سه مدرسه نیز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش خمین در تعطیلات نوروزی کیفیت بخشی به اسکان مسافران و حفظ حرمت فرهنگیان، معلمان و مسافران را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر آموزش و پرورش خمین اظهار داشت: آماده سازی تمام کلاس ها با ویژگی اتاق ویژه، طبخ غذا، بروشوهای معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان و بروشورهای بهداشتی در راستای کیفی سازی اسکان نوروز انجام می شود.
پیرحسینلو تاکید کرد: رزرو مکان های پیش بینی شده برای اسکان نوروزی از 15 تا 25 اسفند انجام می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اشتغال مهمترین دغدغه مسئولان و خانواده ها است، گفت: راه اندازی رشته های فنی مورد نیاز شهرستان در هنرستان ها از اقدامات مهم این نهاد آموزشی است.
مدیر آموزش و پرورش خمین افزود: رشته هایی که اکنون در هنرستان ها آموزش داده می شود با نیاز واقعی این خطه همخوانی ندارد و منجر به مهاجرت جوانان برای یافتن کار می شود.
پیرحسینلو با اشاره به اقدام آموزش و پرورش استان مرکزی برای راه اندازی هنرستان شاهد در خمین، ادامه داد: این مرکز آموزشی می تواند با جذب شهریه تجهیزات خود را تهیه و زمینه گرایش دانش آموزان به تحصیل در هنرستان را فراهم کند.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: بر اساس نیازسنجی رشته های تحصیلی که کارآیی لازم را ندارند باید از هنرستان های خمین حذف شوند.
« احمد طهرانی » افزود: دانش آموزان امروز مدیران و والدین فردای جامعه هستند و جامعه توسعه یافته آینده با برنامه ریزی ،سیاستگذاری های درست و بلندمدت در زمینه های پرورشی و آموزشی تحقق پیدا می کند.
وی ادامه داد: افزایش کیفیت اسکان مسافران نوروزی و برخورد شایسته با مسافران باید سرلوحه خدمات نوروزی باشد.
فرماندار خمین با تقدیر از حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور نشان داد که نهاد تعلیم و تربیت در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز پای آرمان های نظام اسلامی ، امام راحل شهدا و ایستاده است.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزیبا 105 هزار نفر 18 هزار دانش آموز دارد.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.