سالار قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس ها متناسب با نوع امکانات رفاهی خود به 104کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 446 کلاس نوع ب تقسیم شده اند.
وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان در 17پایگاه و 190 عامل اجرایی مکلف به سرویس دهی به فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها هستند، ادامه داد: در صورت وجود ظرفیت و نبودن متقاضی فرهنگی، ستادهای اسکان می توانند بر اساس تشخیص اعضای خود نسبت به پذیرش مسافران غیر فرهنگی اعم از کارکنان دولت و مشاغل آزاد اقدام کنند.
قاسمی ادامه داد: قیمت در نظر گرفته شده برای یک تا پنج نفر ویژه فرهنگیان و خانواده آنها در هر شب 280 هزار ریال برای اقامت در کلاس های ویژه، 245 هزار ریال برای کلاس های الف و 180هزار ریال برای کلاس های ب است.
به گفته وی، تعرفه برای کارکنان دولت نیز به ترتیب 605 هزار ریال برای کلاس های ویژه،460هزار ریال کلاس های الف و 390هزار ریال برای کلاس های ب خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: درخصوص مسافران متقاضی از گروه مشاغل آزاد نیز این تعرفه ها به ترتیب 725هزار ریال برای کلاس های گروه الف و 560 هزار ریال برای کلاس های ب تعیین شده است.
به گفته وی افزود:تعرفه مازاد بر پنج نفر نیز به ازای هر نفر بالای هفت سال در کلاس های ویژه 40هزار ریال، الف 34هزار ریال و ب 28هزار ریال افزوده می شود.
وی اضافه کرد: برای جذب گردشگر در قزوین تلاش خود را در جهت حسن میزبانی از مسافران نورزی خواهیم داشت تا جایگاه این استان به عنوان مقصد گردشگری تقویت شود.
نوروز امسال ، 29 هزار و 672 مسافر در مدارس قزوین پذیرش و اسکان یافتند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.