«محمد ابراهیم رضایی» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با ایرنا افزود: جشن چهل سالگی انقلاب با حضور حداکثری مردم در هم آمیخت و پیام هوشمندانه آن به دشمن دفاع جانانه از ارزش های انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از چهار دهه مستحکم و استوار شده و دشمنان با هر ترفند در برابر آن کم می آورند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه و دشمن‌شکن است و این مهم خمیرمایه انقلاب اسلامی را برای رقم زدن پنجمین دهه از حیاتش مستحکم تر می کند.
رضایی افزود: با همه ترفندهای دشمن مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن همراهی با انقلابشان را فریاد زدند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمنان معادلات بسیاری را در سر می‌پروراندند و برای تحقق آن هزینه های گزافی کردند تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند ولی به کوری دشمنان مردم پای انقلابشان می مانند.
رضایی افزود: آحاد ملت بار دیگر نشان دادند که وقتی موضوع منافع نظام در میان باشد گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و اختلاف‌ها و سلیقه‌ها را کنار می گذارند و با وحدت و یکپارچگی از دستاوردهای انقلاب صیانت می کنند.
وی افزود: حضور مردم در این روز حماسی پاسخ به تهدیدهای دشمن بود و آنان نیز این پیام را به خوبی دریافت کردند که مردم در عین سلایق مختلف از نظام و رهبری دفاع می‌کنند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت تاکید کرد: مردم رکن پایه در انقلاب اسلامی بوده و هستند و برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب با استواری در برابر دشمن می‌ایستند.
راهپیمایی 22 بهمن در 159نقطه استان مرکزی برگزار شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.