«مجید موزونی» عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور اجرای این طرح هشت میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ردیف سه ویژه سکونتگاه های غیررسمی سرمایه گذاری شده است.
وی اظهار داشت: این طرح در راستای افزایش زیست پذیری و بهبود کیفیت زندگی ساکنان سکونتگاه های غیررسمی و محلات هدف بازآفرینی شهری انجام شده است.
مدیربازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات پله و جدول گذاری محلات حاشیه نشین اراک با هدف رساندن متوسط سرانه های مربوط به خدمات و زیرساخت های شهری بافت های فرسوده به متوسط شهرها انجام شده است.
موزونی افزود: نصب پله در معابر سخت کوی امام علی (ع) نیز سال 98 انجام می شود تا ساکنان این منطقه حاشیه ای از خدمات تردد آسان بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: جدول گذاری و آسفالت معابر سکونتگاه های غیررسمی نیز از دیگر طرح هایی است که در بازآفرینی شهری پیش بینی شده است.
مدیربازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای اصلاح شبکه معابر کوی سجادیه نیز هزینه شده است.
موزونی افزود: ساخت مجتمع خدمات اجتماعی کوی امام علی(ع)، مجتمع چند عملکردی توسعه محله فوتبال و کف سازی بازار اراک از طرح های سازمان بازآفرینی شهری است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است و هشت و نیم درصد از مساحت این استان را بافت های فرسوده و نارکارآمد تشکیل می دهد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.