به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آلومرول اراک، افزود: تهدید، تحریم و جنگ روانی استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران تاثیر نمی گذارد و ملت با تمام قوا از آرمان های انقلاب اسلامی صیانت می کند.
وی ادامه داد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی مقابل رژیم بعثی که از حمایت های شرق و غرب جهان برخوردار بود ایستادگی کرد و کشور را از چنگال دشمنان نجات داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: اکنون نیز ملت ایران با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی راهی را که از سال 1342 انتخاب کرده ارج می نهد و با تمام توان از ارزش های انقلابی و اسلامی خود دفاع می کند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی به خصوص آمریکای جنایتکار با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی می خواهند کشور ایران را به چالش کشیده و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند و در چنین شرایطی وظیفه مردم سنگین تر از گذشته است و باید با صبر و استقامت توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
وی اظهار داشت: عزم و اراده ملت ایران نقطه عطف انقلاب اسلامی از بدو تشکیل این نهضت مقدس است بنابراین مردم و مسئولان باید با احیای این مهم در راستای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: آمریکا و اروپا برای ملت ایران 12 شرط در نظر گرفته اند که پذیرش هر کدام از آن ها مایه ذلت و ننگ است، بنابراین مردم انقلابی ایران اسلامی به هیچ عنوان مقابل خواسته های دشمنان سر تعظیم فرود نمی آورد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری نشان می دهند.
وی افزود: دولت، مجلس و سایر دستگاه های اجرایی نیز در این شرایط مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و باید نسبت به تقویت بنیه اقتصادی کشور و مردم برنامه ریزی های کاربردی تدوین کنند.
شرکت آلومرول نوین اراک با تولید بیش از 280 تن انواع شمش آلومینیوم با شرکت های بزرگ هواپیماسازی و اتومبیل سازی کشور همکاری می کند.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.