«احمد طهرانی» روز سه شنبه در همایش پیشکسوت ها و بازنشستگان بسیجی در خمین افزود:استقلال و خودباوری کشور نتیجه مبارزه ‌های مقتدرانه ملت و فرمانبرداری بی چون و چرا از ولایت فقیه است.
وی اظهار داشت: فتح قله‌های پیشرفت و فناوری به‌دست دانشمندان و نخبه‌های این کشور نشان از بالندگی و خودباوری جوانان این مرز و بوم دارد.
فرماندار خمین ادامه داد: نسل پنجم انقلاب اسلامی زمانی می‌تواند قدر و ارزش دستاوردهای ارزشمند نظام را بداند که به خوبی ابعاد آن ها تشریح شود.
طهرانی یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از استقامت جانانه و هوشمندانه ملت ایران در عرصه های مختلف است.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه مقابل رفتارهای ظالمانه شاهان و حاکمان گذشته است و رمز اقتدار کشور در وحدت و ولایت محوری نهفته است.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ معنوی بود که توانست ندای آزادی خواهی را به بهترین شکل سر دهد و ملت ایران را از زیر یوغ استعمارخارج کند.
طهرانی به نقش موثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در تمام عرصه‌های سیاسی و انقلابی و اثرگذاری آنان از معجزات انقلاب است.
وی ادامه داد: کارنامه انقلاب اسلامی در خمین درخشان است و در جای جای آن رشادت ها و جان فشانی های فرزندان مخلص نظام اسلامی برجسته می باشد.
فرماندار خمین یادآور شد: 2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده سرافراز سند رشادت دلاور مردان شهر حزب الله خمین است که بیش از هر دستاورد دیگری نیازمند معرفی ، پاسداری و نگهداری می باشد.
طهرانی سرمایه های اصلی یک جامعه پیشکسوتان آن هستند و ایثارگران و خانواده شهدا و جامعه بازنشستگان در کشور اسلامی ایران به عنوان سرمایه معنوی ارزش و جایگاه رفیع دارند.
وی اظهارداشت : در بحث آموزش و تربیت نسل‌های آینده حضور پیشکسوتان و انتقال تجربه‌های ارزشمند آنان با اهمیت است که می‌تواند کشور را به سمت ترقی و پیشرفت هدایت کند.
330 عنوان برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در دهه فجر در شهرستان خمین در حال برگزاری است.
7277/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.