حجت السلام سید جعفر میرعلی اکبری عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از 700 برنامه در قالب 82 عنوان، طی دهه فجر در دامغان برگزار می شود.
دبیر ستاد دهه فجر شهرستان دامغان اضافه کرد: ویژه برنامه ورود امام خمینی(ره) به ایران، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتورسواران، گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نورافشانی از مهم ترین برنامه های این دهه است.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در این شهرستان برگزار می شود.
میرعلی اکبری خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم رزمی بانوان، تجلیل از چهار نسل انقلاب، محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر و خاطره گویی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در دامغان است.
وی به برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش های مختلف در این دهه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و همایش بزرگ موثرین شهرستان نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.
میرعلی اکبری تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل سه و چهار انقلاب است.
وی اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی در طول 40 سال به دنبال ضربه زدن به کشور ایران بودند که به لطف رهبری و حضور ملت در صحنه هرگز موفق نشدند.
دبیر ستاد دهه فجر شهرستان دامغان گفت: راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام(ره) برگزار می شود که حضور مردم همچون سنوات گذشته تیری بر پیکره دشمن خواهد بود.
به گزارش ایرنا، این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.