« عبدالرضا پیرحسن لو » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، مداحی و اذان برای پسران و در رشته‌های قرائت، حفظ، انشای نماز، صحیفه سجادیه، تفسیر، نهج‌البلاغه و احکام برای دختران در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: مرحله آموزشگاهی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در 2 ماه گذشته برگزار شد و دانش آموزان شرکت کننده به منظور کسب سهمیه استانی در حال رقابت هستند.
مدیر آموزش و پرورش خمین اظهار داشت: بیش از 100 نفر از فرهنگیان شهرستان نیز در چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در رشته های حفظ، قرائت ونهج البلاغه در اسفند به رقابت می پردازند.
پیرحسین لو یادآور شد: هفت دانش آموز این شهرستان پارسال به مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز راه یافتند.
وی با اشاره به اینکه آموزش قرآن را باید در خانه و مدارس گسترش داد تا چرخه تربیت قرآنی در جامعه تقویت شود، گفت: تربیت حافظان قرآنی نیاز به یک اراده قوی و کمک معلمان و مربیان دارد.
مدیر آموزش و پرورش خمین تاکید کرد: آموزش قرآن در دوره ابتدایی مهم است و انس و پیوند کودکان و دانش آموزان با قرآن کریم در پیشگیری از آسیب ها اثرگذار است.
جمعیت دانش آموزی شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 18 هزار نفر است.
9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.