«غلامعباس میرزایی» روز سه شنبه در حاشیه کارگاه آموزشی سامد ویژه دستگاه اجرایی استان مرکزی به ایرنا، افزود: 87 درصد از این تماس های مردمی در خود درخواست و تقاضا داشته و 13 درصد نیز شکایت از دستگاه های اجرایی استان بوده است.
وی موضوعات تماس های مردمی سامد را به ترتیب، تقاضای اشتغال، کمک مالی درمانی، وام بانکی و نارضایتی از دستگاه ها و نهادهای استان عنوان کرد.
مدیر بازرسی امور حقوقی و ارزیابی عملکرد استانداری مرکزی گفت: مرکز سامد استان 12 نیرو انسانی داشت که اکنون به سه نفر کاهش یافته و با توجه به حجم تماس با سامانه، افزایش نیرو در این بخش ضروری است.
میرزایی افزود: این سامانه ارتباطی، الگوی مناسبی از الکترونیکی کردن امور است و مردم با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن می توانند نکته نظرات خود را با دولت در میان بگذارند.
وی اظهار داشت: این سامانه با هدف بیان شکایات، انتقادات، پیشنهادات، طرح ها و ایده های مردم طراحی شده است و مردم می توانند در هر نقطه از استان بدون نیاز به پیش شماره با خط ارتباطی 111 تماس برقرار کنند.
مدیربازرسی امور حقوقی و ارزیابی عملکرد استانداری مرکزی گفت: کاهش قابل توجه بار سفرهای غیرضروری و امکان پیگیری از طریق کدهای رهگیری از مزایایی استفاده از این سامانه است و متقاضیان می توانند فرایند پیگیری نامه هایی را که در سامانه ثبت می شود، به سهولت انجام دهند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.