«حسین پادگانه» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار که از منابع تملک دارایی استان تخصیص شده و صرف بهسازی معابر روستاهای «آبگرم»، «نینه» و «گل چشمه» شده است.
وی اظهارداشت: این طرح ها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارندو تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می شوند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت : بخشی از طرح هادی هادی روستای آبگرم محلات پارسال اجرا شد و مرحله دوم آن امسال 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی طرح بهسازی معابر آبگرم محلات از سال 94 کلید خورد و دوره اجرای آن 10 ساله است که با انجام آن گام مهمی در توسعه اصولی و جلوگیری از تعرض به املاک این منطقه می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات ادامه داد: مشخص شدن کاربری اراضی این منطقه گردشگری از مزایای تصویب و اجرای طرح هادی آبگرم محلات است که امکان واگذاری زمین به بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز واحدهای اقامتی و خدماتی را فراهم می کند.
پادگانه افزود: با اجرای طرح هادی آبگرم محلات امکان ورود سرمایه گذار به این منطقه ویژه گردشگری فراهم شده و واحدهای گردشگری جدید با امکانات مناسب ایجاد شود.
وی گفت: طرح هادی لریجان نیز امسال با اعتبار 250 میلیون ریال بازنگری شده و بررسی طرح هادی روستای طایقان نیز در دست اقدام است که برای این طرح نیز 200 میلیون ریال اعتبار تخصیص شد.
محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است که 43هزار نفر از این جمعیت در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.