به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» شامگاه سه شنبه در جریان گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک، افزود: حضور صنایع خودرویی استان مرکزی در این نمایشگاه گویای بخش مهمی از ظرفیت های ارزشمند صنعتی استان است که باید به تمام کشور و منطقه معرفی شود.
وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت های استان مرکزی و آشنایی صنعتگران خودرویی این استان با ظرفیت های استان های دیگر و در نتیجه ایجاد زمینه همکاری های چندجابنه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان مرکزی بیان کرد: تامین مواد اولیه و مطالبات قطعه سازان از سازندگان نهایی خودرو مهمترین مشکل عمده قطعه سازان خودرو این استان است که تمهیدات لازم از سوی مدیریت ارشد استان برای حل این مشکل اندیشیده شده است.
فرخی افزود: در استان مرکزی و در سطح ملی اقدامات و رایزنی هایی در خصوص دریافت مطالبات قطعه سازان خودرو انجام شده و انتظار می رود خودرو سازان نیز نسبت به پرداخت مطالبات این قشر اقدام کنند.
وی ادامه داد: استان مرکزی به لحاظ استقرار صنایع وابسته به خودرو در جایگاه ویژه ای قرار دارد و می توان با برنامه ریزی زمینه صنعت خودروسازی را نیز در این استان فراهم کرد.
نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته عصر سه شنبه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت و تا 28 دی ماه جاری از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.
استان مرکزی 12 شهرستان، یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.