مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه قزوین از قطب های اصلی در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو است، طی سال های اخیر اقدام به برپایی نمایشگاه های تخصصی این نوع قطعات کرده بودیم که با استقبال فراوانی نیز از سوی تولیدکنندگان این صنعت روبرو بود.
وی ادامه داد: براساس سیاست ها و برنامه ریزی های انجام شده در اواخر سال گذشته، برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در دستور کار جدی ما برای اواسط دی ماه امسال قرار گرفت.
این مسئول یادآور شد: به همین منظور با دعوت از 30 مشارکت کننده در زمینه تولید و محصولات خودرو در فضایی به مساحت 2 هزار متر از امروز /18 دی ماه/ به مدت چهار روز این نمایشگاه دایر خواهد بود.
به گفته وی، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقه مندان به صنعت خودرو، زمینه برقراری ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مراکز خری و، ارایه آخرین دستاوردهای تولیدی در صنعت خودرو از جمله اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو بوده است.
طاهرخانی در پایان اضافه کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو همه روزه از ساعت 15 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی (ره) به روی علاقه مندان دایر است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.