فتح الله حقیقی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی انفجار و آتش سوزی در واحد صنعتی پویان صنعت خمین؛ دو نفر جان باختند و یک نفر دیگر مصدوم که توسط عوامل فوریت های پزشکی جهت درمان به اراک اعزام شد.
وی ادامه داد: آتش سوزی به طور کامل مهار شده است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و خنک سازی محوطه ، عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنان در محل حادثه حضور دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: علت این حادثه در دست پیگیری است و تلاش برای ایمن سازی محوطه آتش سوزی ادامه دارد.
حقیقی افزود: بالافاصله پس از وقوع آتش سوزی، تجهیزات و امکانات لازم و نیروهای امدادی و آتش نشانی از اراک به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرکل بحران استانداری استان مرکزی نیز گفت: این حادثه در شرکت پویان صنعت خمین رخ داد که آتش ناشی از این انفجار مهار و ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه عملیات ایمن سازی را انجام دادند.
حمید غیاثی اظهار داشت: شرکت پویان صنعت خمین یک واحد تولیدی در زمینه حلال شیمیایی است که ظهر روز جاری دچار حادثه شد و امکانات آتش نشانی استان برای مهار آتش به شهرک صنعتی خمین اعزام شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین نیز گفت: مصدوم انتقال یافته به اراک با سوختگی 90 درصد بوده است.
دکتر جواد جواهری افزود: مصدوم این حادثه وضعیت وخیمی دارد که به سرعت به مرکز استان اعزام شد.
وی اظهار داشت: 2 نفر از نیروهای آتش نشان نیز با مصدومیت جزئی به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین اعزام شدند.
حادثه آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز جاری در واحد تصفیه روغن واقع در شهر صنعتی خمین به وقوع پیوست.
سه خودروی آتش نشانی از خمین، 2 خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی توابع خمین و 2 خودرو آتش نشانی از شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند.
این کارخانه بر اثر انفجار دو مخزن نفت دچار حریق شد که دود و آتش آن به وضوح از اطراف شهر قابل رویت بود.
شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری خمین در محور خمین به اراک قرار دارد.
7277/6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.