به گزارش ایرنا، آیت الله «رضا تقوی» روز چهارشنبه در اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر کنگره نقش امام ‌راحل در راهبری جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس در شهر فرمهین، افزود: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهدایی است که از جان، مال و موقعیت اجتماعی خود گذشتند تا آسیبی به این کشور نرسد.
وی ادامه داد: مسئولان در تمامی نهادهای دولتی و خصوصی اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اندو باید برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی کوتاهی نکنند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: کسانی که از موقعیت خود سوء استفاده کرده و اموال بیت المال را چپاول می کنند ظالم به حق مردم هستند و رشادت های نیروهای مخلص انقلاب را نیز زیر سئوال می برند.
آیت الله تقوی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا اقدام ارزشمندی‌ در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و آحاد مردم باید به عنوان وظیفه شرعی و قانونی در محافل نورانی شرکت کنند.
وی، جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس را از دیگر وظایف مردم و مسئولان دانست و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و دستگاه های متولی امور فرهنگی و اجتماعی کشور باید نسبت بازنشر واقعیت های آن دوران غرور آفرین اقدامات ویژه و موثر انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: هر شهید جنگ تحمیلی سرمایه سترگ انقلاب اسلامی است و باید سیره رفتاری هر یک از شهدا از سوی پیشکسوتان‌ دفاع مقدس برای نسل جوان تفسیر و تبیین شود.
آیت الله تقوی ادامه‌داد: انقلاب اسلامی ایران صحنه عزت و سربلندی است و مردم و مسئولان سینه خود را در مقابل نیرنگ ها تیرهای زهرآگین دشمن سپر کرده و اجازه نفوذ به بدخواهان نظام نمی دهند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و در سایه مجاهدان فی سبیل الله به آرامش و اقتدار رسیده و مردم و مسئولان باید در حفظ این دستاورد های مقدس بیش از پیش تلاش کنند.
آیت الله تقوی گفت: دشمنان نظام اسلامی می خواهند قدرت هسته ای و نظامی ملت ایران را خدشه دار کنند و آحاد مردم و مسئولان نیز وظیفه دارند با حضور در صحنه از قدرت و اقتدار نظام اسلامی صیانت کنند.
شهرستان فرمهین از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 30 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.