به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسوول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه پلدختر در این مراسم به نقش زنان در دروران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام داده ان .
سروان اسماعیل سوخته زار افزود: زنان در جامعه اسلامی در طول تاریخ نه تنها از مردان عقب نماندند بلکه در جبهه‌های مختلف پیشتاز و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پشت سر مردان دفاع می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: رشادت ها و فداکاری‌های بانوان شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس در لباس پزشک ، مدد کار و حتی در برخی صحنه‌ها به عنوان رزمنده مثال زدنی بود.
مسوول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه پلدختر گفت: زنان وظایف بسیار مهم و قابل توجهی در جامعه اسلامی بر عهده دارند و نباید نسبت به ارزش‌ها بی تفاوت باشند بلکه می‌توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی ، دینی ، اجتماعی ، سیاسی و غیره فعالیت کنند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در مقایسه با گذشته در دنیا دارای جایگاهی والا ، عزت و اقتدار است و پشت سر ولایت زیر بار ظلم نمی‌رود.
وی همچنین گفت: رشادت‌های شهدای زن به عنوان الگو یی برای امروز زنان جامعه ما است و خون شهدا مایه برکاتی در نظام اسلامی و زنان باید قدر ارزش‌ها از جمله حجاب را بدانند که از برکت خون شهدا به جای مانده است.
سروان سوخته زار خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی بیش از 6 هزار شهیده در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که 500 نفرآنها رزمنده بودند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این یادواره ازخانواده 17 شهیده زن شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.