«احمد ابراهیمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 9 هزار و 500 متر مربع از این عملیات در سطح معابر اصلی و بقیه درکوچه ها و خیابان های فرعی بوده است.
وی بیان کرد: در این مدت سه هزار متر مربع زیر سازی و جدول گذاری خیابان های اصلی، 2 هزار متر مربع جدول گذاری کوچه ها و 410 متر کف فرش پیاده رو انجام شده است.
معاون عمرانی شهرداری خمین گفت: یکهزار و 250 متر مربع لگه گیری و ترمیم ترانشه، 330 متر سیمان کاری دیوارها نیز امسال در خمین انجام و 35 نقطه شهر به طول 870 متر ترمیم شده است.
ابراهیمی ادامه داد: برای اجرای طرح های ترمیمی و آسفالت معابر این شهر 500 تن قیر خریداری شده است.
وی توضیح داد: مجوز معدن و کارخانه آسفالت و تاسیسیات سنگ شکن برای تولید شن و ماسه در این شهراخذ شده و هشت هزار تن ماسه، هفت هزار و 600 تن شن و 9 هزار تن آسفالت در سال جاری تولید و برای عمران شهری مصرف شد.
ابراهیمی افزود: طرحی توجیهی برای کارخانه آسفالت، شن و ماسه تهیه شده و بهسازی آن نیازمند 85 میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه است که 18 میلیارد ریال آن مصوب شده است.
وی ادامه داد: کارخانه آسفالت خمین می تواند نیازهای خمین را درخصوص شن، ماسه ،آسفالت و کف پوش تامین کند و درآمد پایداری نیز برای شهرداری است.
معاون عمرانی شهرداری خمین افزود: کمبود قیر باعث شد طرح های عمرانی خمین با کندی به پیش رود و تاخیر سه ماه در عرضه قیر عامل آن بود و اکنون نیز قیمت هر تن قیرچند برابر شده است.
شهرستان خمین دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 70 هزار نفر آن ساکن خمین هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.