به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی در اراک، افزود: ایران اسلامی برای آینده کشور نیاز به مدیران کارآزموده ارزشی و پیرو خط امام راحل و شهدای گرانسنگ است که سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه سنگینی در این بخش بر عهده دارد.
وی ادامه داد: فرزان شهدا، جانبازان و ایثاگران مانند پدران خود در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان بر علیه نظام اسلامی هستند و باید با تاسی از روحیه مقاومت و ایثار شهدا وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: ارائه آموزش های سطوح مختلف مدیریتی باید چاشنی برنامه های اعتقادی و فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران برای جامعه هدف خود باشد.
وی ادامه داد: ملت ایران به شهدا و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگان افتخار می کند چرا که عزت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مرهون خون مقدس این عزیزان است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شوند و تکریم این قشر از جامعه باید به خصوص در بین نسل جوان نهادینه شود.
وی افزود: اصحاب رسانه و به خصوص رسانه ملی باید در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی اعتقادات مذهبی، فرهنگی و ملی جوانان ما را نشانه گرفته است، رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا را برای نسل جوان بازگو کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس نیز گفت: این شهید بزرگوار بیش از 80 سال پیش در راه اعتلای اسلام و ایران به شهادت رسید و امروز یکی از الگوهای خدمتگزاران به نظام اسلامی است.
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید آیت الله مدرس را الگوی رفتاری خود قرار دهند و ضمن دفاع از حقوق مردم در فرآیند قانونگذاری نسبت حفظ ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) نیز حساس باشند.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.