به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار «سعید فرجیان زاده» شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای کوی علی ابن ابی طالب(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، افزود: آمریکای جنایتکار با تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و نا امید کردن ملت است اما تحریم کوچکترین اثری بر شرایط اقتصادی کشور نخواهد داشت.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مدیریت های ناکارآمد است که انتظار می رود دولت نسبت به این مسئله مهم چاره اندیشی کرده و با مدیریت جهادی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام های اساسی بردارد.
جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ بن بستی در کشور ایران وجود ندارد و می توان با به کار گیری جوانان مستعد و با انگیزه مشکلات اقتصادی را حل کرد.
وی اظهار داشت: اقتصاد ملی تحریم ها را بی اثر می کند اما عزم و اراده مسئولان می تواند به این مسئله مهم شتاب ببخشد.
سردار فرجیان زاده اظهار داشت: توطئه های دشمنان نظام اسلامی به خصوص استکبار جهانی در راستای تخریب وحدت و یکپارچگی ملی است، بنابراین مردم و مسئولان باید با تمام وجود با حمایت از مقام معظم رهبری وحدت و یکپارچگی ملی را حفظ کنند.
وی ادامه داد: مقاومت شرط اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و ملت ایران تصمیم گرفته که با عزت زندگی کند و هیچ قدرتی نمی تواند به این عزت و صلابت ملت ایران ضربه بزند.
جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تفکر و رفتار شهدا حامل پیام عزتمندی، درایت و بصیرت است و انتقال این منش در جنبه های فردی و اجتماعی به نسل جدید سرمایه ای است که کشور را در برابر هر تهدید دشمن بیمه می کند.
سردار فرجیان زاده اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با اتکا به سلاح تقوا و معنویت توانستند در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنند و پس از هشت سال مقاومت جانانه دشمن را از خاک کشور بیرون کردند.
وی گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان به برکت ولایت فقیه و خون مقدس شهدا به دست آمده و همه باید شاکر این نعمت الهی باشند.
جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم کشورهای سوریه، عراق و لبنان با الهام گیری از سیره شهدای گرانسنگ ایران اسلامی مقابل توطئه های اسرائیل، آمریکا و آل سعود ایستادگی کردند و امروز به استقلال کامل رسیده اند.
وی بیان کرد: مردم مظلوم یمن نیز بیش از چهار سال است که با کمترین امکانات و تجهیزات جنگی مقابل آل سعود ایستادگی کرده و به گفته مردم یمن این ایستادگی و استقامت نتیجه تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.
محله علی ابن ابیطالب(ع) اراک 110 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.