به گزارش ایرنا،‌ سردار «محسن کریمی» روز یکشنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان شهر ساوه،‌ افزود: ایران اسلامی با سرمایه های طبیعی و خدادای،‌ جوانان لایق و متعهد و در سایه برنامه ریزی مناسب مجلس و دولت و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری قادر است از مشکلات عبور کرده و راه عزتمندی و اقتدار را بپیماید.
وی ادامه داد: دشمن تصور می کند فشار اقتصادی و تحریم بر ملت ایران کارساز است اما این مردم بارها با سختی آزموده شده اند و از فرصت تحریم برای خوداتکایی و رشد بهره خواهند گرفت.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: پس از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و اعمال سیاست های خصمانه تر این کشور علیه نظام اسلامی و ملت ایران،‌ موج جدیدی از مبارزه طلبی در کالبد و روح ملت ما دمیده شد.
سردار کریمی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی استکبار ستیزانه 13 آبان برای دشمنان این پیام را دارد که ملت ایران نه تنها خسته نیست بلکه با قاطعیت در راهی که انتخاب کرده، ایستاده است.
وی گفت: ملت ایران پیروان راستین امام حسین (ع) هستند و هرگز اجازه نخواهند داد پرچمی که امام راحل در سال 1357 برافراشت، بر زمین بیفتد.
سخنران راهپیمایی سیزدهم آبان ساوه گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول قرن اخیر است که برای به ثمر رسیدن آن، خون های زیادی ریخته شد و دشمنی آمریکا نیز به دلیل اوج گرفتن این نهضت و بلوغ بشری است که هر روز بر دامنه اقدامات شیطانی اش نسبت به انقلاب اسلامی می افزاید.
سردار کریمی یادآور شد: آمریکا با وجود ژست های حقوق بشری و انسان دوستانه ای که می گیرد بزرگترین جنایتکار قرن است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: ایجاد بیش از 50 کودتاه در کشورهای مختلف جهان از جمله کودتای 28 مرداد سال 1332، شرکت در 28 جنگ خارجی و قتل عام میلیون ها نفر، ساخت سلاح های شیمایی و مشتار انسان های مظلوم در کشورهای جهان به خصوص منطقه خاورمیانه،‌ اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ها، داشتن زندان های مخوف نیز گوشه دیگری از خوی شیطان صفتی و جنایات آمریکا است.
وی ادامه داد:‌ تقابل ملت ایران با آمریکا به دوران انقلاب مربوط نیست و قبل از انقلاب نیز در رخدادهایی مانند کودتای سال 1332 و سقوط دولت دکتر مصدق، کاپیتولاسیون، تبعید امام راحل برمی گرددو رد پای آمریکا در کشتار مبارزان انقلابی سال 52 مشهود است.
سردار کریمی در تشریح سایر دلایل خصومت ملت ایران با آمریکا،‌ اظهار داشت:‌ ایجاد مشکلات امنیتی برای کشور ایران در سال های حیات انقلاب اسلامی، کمک به گروه های تروریستی به خصوص منافقین که 17 هزار ایرانی را به خاک و خون کشیدند، آشفته سازی امنیت خاورمیانه و خلیج فارس و سرازیر کردن سلاح به منطقه، حمایت کامل از اسرائیل و تلاش برای ایجاد تفرقه داخلی در کشورمان با حنایت از عناصر خودفروخته، کودتای ناکام نوژه، حمله به طبس،‌ سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران با قتل 300 مسافر و همچنین تلاش برای تجزیه کشور از عمده دلایل دشمنی با ابرجنایتکار جهان است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین راه اندازی گروهک های تروریستی از قبیل طالبان، القاعده و داعش را از اقدامات امریکا برای ایجاد اختلاف و انشقاق در میان امت اسلامی و کشورهای منطقه عنوان کرد.
وی اهانت مکرر آمریکا به ملت ایران، اعمال تحریم های علمی و اقتصادی و کارشکنی در اجرای معاهده برجام را از دیگر نقاط تاریک در اذهان عمومی ملت ایران نسبت به شیطان بزرگ دانست.
سردار کریمی افزود: ایران دارای هجدهمین اقتصاد قدرتمند جهان، بیستمین اقتصاد صادراتی،‌ یکی از پنج کشور اول دنیا از نطر منابع طبیعی و خدادادی، دوازدهمین تولید کننده مس جهان،‌ چهاردهمین کشور تولیدکننده فولاد با نرخ رشد صنعتی 12 درصدی است و توانمندی های زیادی در زمینه انرژی هسته ای و موشکی دارد که این ظرفیت ها نشان می دهد توانایی لازم برای عبور از تحریم ها و شکوفایی اقتصادی کشور وجود دارد.
سردار کریمی اظهار کرد: دشمنان می کوشند با غوغا سالاری و بزرگنمایی به جنگ روانی دامن بزنند و مردم آگاه هرگز گول دشمن را نمی خورند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان ساوه شعارهای «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر اسرائیل»،‌ «هیهات من الذله»،‌ «ای رهبر آزاده،‌ آماده ایم آماده » سردادند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای قرائت شد که بندهای آن با تکبیر حضار به تایید رسید.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.