رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸؛ایران صفر- آمریکا ۳

پایان کار والیبال ایران با شکست برابر تیم دوم آمریکا! + تصاویر و آمار

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت های جهانی به مصاف آمریکا رفت و برابر این تیم شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در هشتمین و آخرین دیدار خود در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ ایتالیا- بلغارستان به مصاف آمریکا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

دو تیم شرایط کاملا متفاوتی با یکدیگر داشتند؛ آمریکایی ها صعودشان به جمع شش تیم برتر قطعی شده بود ولی ایران فرصت صعود به عنوان تیم دوم را از دست داده بود.

آمریکایی ها بلغارستان و کانادا را شکست دادند و ایران به این دو تیم باخته بود. آمریکا تنها تیم بدون شکست مسابقات است.

معروف، کاظمی، عبادی پور، معنوی نژاد، شفیعی، توخته برای ایران و  شوجی، پچ، لانگلوا، مک دانل، جندریک، آوریل برای آمریکا بازی را آغاز کردند. 

گزارش بازی

تیم ملی آمریکا که صعودش قطعی شده بود از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد اما با این حال در ست اول برابر ایران ۲۵-۲۳ به برتری رسید. در ست نخست ایران در زدن سرویس موفق بود و با توجه به مهارت توخته، ۵ امتیاز را در این خط به دست آورد؛ جایی که آمریکایی ها ۲ امتیاز کسب کردند. در دفاع روی تور آمریکایی ها موفق تر بودند و ۴ دفاع منجر به امتیاز داشتند. ایران هم یک دفاع موفق داشت.

در ست دوم شرایط برای تیم ملی ایران بهتر شد و بازی پایاپایی با حریف انجام داد اما بازهم این آمریکایی های با تجربه بودند که با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند. در این ست آمریکا سرویس های ست نخست ایران را جبران کرد و امتیاز ها خود از این سرویس را به پنج رساند. این تیم در دفاع روی تور هم خیلی خوب بود. آن ها ۹ امتیاز را از این خط کسب کردند و این عامل مهمی برای برتری این تیم بود اما ایران تنها ۳ امتیاز را کسب کرد. تا پایان این ست پچ ۱۱ امتیاز را  کسب کرد. توخته و جفری هرکدام ۸ و عبادی پور هم ۶ امتیاز به دست آوردند.

در ست سوم آمریکایی ها بازی روان تری از خود به نمایش گذاشتند و ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند تا بازی هم سه بر صفر به نفع این تیم شود و روند شکست ناپذیری اش ادامه دار باشد. در این ست آمریکا چندین بار از ایران عقب افتاد اما موفق به جبران شد. آمریکا در این بازی مهاجمان ایران را ۱۱ بار دفاع کرد اما ایران تنها ۴ بار موفق یه این کار شد.

در نهایت با این شکست ایران چهارمین شکستش در این دوره از رقابت ها را متحمل شد تا برای مشخص شدن رده اش در این دوره منتظر پایان مرحله دوم باشد.

 

نتایج تیم ملی والیبال ایران:

دور اول

پیروزی ۳ بر صفر برابر پورتوریکو

پیروزی ۳ بر یک برابر بلغارستان 

پیروزی ۳ بر ۲ برابر فنلاند

شکست ۳ بر صفر برابر لهستان

پیروزی ۳ بر یک برابر کوبا

دور دوم

شکست ۳ بر صفر برابر بلغارستان

شکست ۳ بر ۲ برابر کانادا

 

 

 

 

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

والیبال ایران و آمریکا

GetImage (1)

GalleryPic

GetImage

ایران و آمریکا

ایران و آمریکا

ایران و آمریکا

ایران و آمریکا

ایران و آمریکا

دیدگاه تان را بنویسید