به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» روز دوشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان در خمین، افزود: یوم الله 13 آبان فرصتی است که استکبار جهانی عمق ارادت ملت ایران را به آرمان های اصیل نظامشان درک کنند.
وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان روزسرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است که باید حفظ شود و فقط مختص به یک رخداد دانش آموزی نیست.
امام جمعه خمین اظهار داشت: با اراده خداوند سرنوشت نامعلوم خبرنگار عربستان بسترساز نابودی استکبار شده است.
حجت الاسلام حسینی پور تاکید کرد: میدان داری ارزش ها و ایستادگی در مقابل ضد ارزش ها اصول اساسی نظام اسلامی است.
امام جمعه خمین گفت: حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می دهد که آن ها توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند.
فرماندار خمین نیز در این نشست با اشاره به اهمیت راهپیمایی 13 آبان، گفت: در این روز وقایع مهم تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان توسط رژیم پهلوی وتسخیر لانه جاسوسی رخ داده است.
« احمد طهرانی » افزود:هجمه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شده است و دشمنان می کوشند تا با ایجاد نارضایتی در مردم اعتماد جامعه را به نظام کاهش دهند.
فرماندار خمین تاکید کرد: حضور مردم درصحنه های حساس و تاریخ ساز مهمترین علت تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی است به همین علت دشمن برای ضربه زدن به نظام اعتماد مردم را هدف قرار داده است.
طهرانی ادامه داد: دشمنان نظام از تمام توان خود برای مقابله با اقتدار انقلاب اسلامی استفاده کردند اما بصیرت مردم و رهبری هدایتگرانه رهبری همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای 18 هزار نفر دانش آموز است.
7277/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.