به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر افزود: روسای دانشگاه‌های استان بوشهر باید برای ارائه مطالبات و نظرات دانشجویان بستر راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی را فراهم کنند.
استاندار بوشهر یادآورشد:دانشجویان نقش مهمی در رشد و بالندگی جامعه دارند که می‌تواند جامعه را به سرمنزل مقصود برساند.
وی تصریح کرد:خلاقیت، نوآوری، تحرک و توانمندی از ویژگی‌های جوانان دانشجو است که باید از این فرصت برای رشد و بالندگی جامعه استفاده بهینه شود.
استاندار بوشهر اظهارداشت:دانشجویان ایران اسلامی پرچمداران مبارزه با استکبار و استعمار هستند در همین راستا این قشر با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه به خوبی نقش تاثیرخود را نشان داده اند.
وی گفت: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، عرصه سازندگی، دفاع از انقلاب و دیگر حوزه‌‌ها نقش خود را در راهبری جامعه ایفا کرده اند.
گراوند افزود: استان بوشهر دارای 56 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف است که به عنوان بزرگترین سرمایه این استان به شمار می روند.
وی گفت: طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها زمینه لازم برای حل مشکلات مختلف استان با مشارکت دانشجویان را فراهم می‌کند که در این راستا تلاش می‌شود اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها از بودجه استانی و ملی تامین شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.