رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: باید 2 بال بخش خصوصی و بخش دولتی به هم کمک کنند تا در مسیر توسعه اجتماعی و اقتصادی حرکت کرد.
«منوچهر توسطی» افزود: ساختار و نوع کار معدن به گونه ای است که به هنگام بهره برداری و استخراج منابع زیست محیطی و طبیعی برهم می ریزد و البته در این رابطه حق و حقوق معادن نیز پرداخت می شود بنابراین بخشی از این حق باید برای توسعه محلی که از معدن هزینه شده تا رضایتمندی حاصل شود.
در بخش خصوصی توان و استعداد در زمینه سرمایه گذاری وجود دارد که با توجه به این ظرفیت ها می توان سیاست های شفاف و مشخص برای بلند مدت تعیین و زیرساخت های مناسب اقتصادی را فراهم کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با اشاره به مواد 2 ،3 و 24 قانون کسب کار بیان کرد: باید مشکلات بخش خصوصی شناسایی شود و نابسامانی های ارزی و سیاست گذاری های متغیر که بخش خصوصی را با یک سردرگمی مواجه کرده شناسایی شود.
برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات، لزوم افزایش حمایت بانک ها از صنایع و تولیدکنندگان، تقدیر استاندار مرکزی از عملکرد مطلوب بانک مسکن و شتاب بخشی خدمت به صنایع استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سپهر مرکزی است.
هفته نامه سپهر مرکزی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی « حسین جعفری» در گستره استان مرکزی منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 13 دو هفته نامه،19ماهنامه و 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.