سید «فرامرز مهاجرانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشت طرح عمده و 20 طرح خرد در این راستا تعریف شده و شرح عملیاتی آن ها به طور مجزا به روز رسانی، هدفگذاری و آماده عرضه به سرمایه گذاران است.
وی بیان کرد: طرح دره گردو، بام اراک در منطقه سردشت، معدن سنگ ورودی شهرک رضوی (گردو)، صنوف مزاحم، 440 واحد مسکونی کوی کوثر، استخر پارک بانوان، مجموعه 45 هکتاری انتهای خیابان هپکو و پارک جنگلی شهید باهنر هشت طرح مهم تعریف شده برای سرمایه گذاری در این شهر است.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک ادامه داد: حوزه سرمایه گذاری در بخش های مختلف به دلیل وضعیت اقتصادی کشور کمی با کندی مواجه شده و برنامه محوری در این بخش و شفاف سازی مناسبات می تواند در تسهیل امور اثرگذار باشد.
مهاجرانی عنوان کرد: همایش سرمایه گذاری در استان مرکزی برای 23 مردادماه امسال با مشارکت بخش خصوصی و ارگان ها و نهادهای دولتی در اراک پیش بینی شده بود که به دلایلی برگزاری آن با تاخیر مواجه است.
وی تصریح کرد: این سازمان با وجود مشکلات و تنگنا های مختلف اقتصادی بحث سرمایه گذاری شهری را با جدیت دنبال می کند و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ ندارد.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک اضافه کرد: فراخوان آگهی جذب سرمایه گذاران برای ساخت جایگاه های سوخت بنزین تک سکو، پارکینگ های طبقاتی و 250 واحد مسکونی کوی کوثر اراک به تازگی داده شده و در یک ماه گذشته نیز 2 قرارداد برای تکمیل و بهره برداری استخر شهرداری و پرورش و طبخ آبزیان با مشارکت بخش خصوصی منعقد شده است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.