به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل چهار طرح صنعتی و 37 طرح عمرانی است که برای اجرا و تکمیل آن ها در مجموع 660 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.
سهم طرح های عمرانی بهره برداری شده دلیجان با آورده شخصی و تسهیلات پرداختی از اعتبارات 513 میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن ها 165 فرصت شغلی مستقیم و 604 فرصت شغلی غیر مستقیم فراهم شده است.
طرح توسعه شرکت رهاورد ساینای دلیجان با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال از طرح های کلیدی بهره برداری شده با حضور استاندار مرکزی بود.
ظرفیت اسمی مرحله دوم این واحد صنعتی که تولید کننده الیاف پلی استر است 250 میلیون متر مربع است و در این مجتمع 350 فرصت شغلی مستقیم فراهم شده است.
شرکت دانش بنیان دروازه ملل نیز از طرح های کلیدی بهره برداری شده امروز در دلیجان است که در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع و با فضای کارگاهی 2 هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت دانش بنیان با آورده 80 میلیارد ریال اتوسط بخش خصوصی راه اندازی شده است که به تولید جت فن، پرده ضد حریق و دمپر می پردازد.
ظرفیت اسمی تولید در شرکت دانش بنیان دروازه ملل 500 دستگاه جت فن، 100 مترمربع پرده ضد حریق و 2 هزار دستگاه دمپر در سال است.
با آغاز به کار این واحد دانش بنیان در دلیجان 30 فرصت شغلی مستقیم و 150 شغل غیرمستقیم فراهم شده است.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است و به قطب تولید عایق رطوبتی و الیاف پلی استر کشور شهرت دارد.
/6013//7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.