به گزارش ایرنا، مرحله سوم مسابقات سراسری تور دوچرخه سواری میلاد 2 نور در زادگاه معمار کبیر انقلاب به مسافت 120 کیلو متر برگزار شد.
در پایان این مرحله، «امیر کلاهدوز» رکاب زن از تیم پیشگامان یزد عنوان برتر را به خود اختصاص داد و بر سکوی نخست قرار گرفت.
«محمد گنج خان لو » از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و «حسین ناطقی» از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بر سکوی دوم و سوم این مسابقه ایستادند.
نتایج مجموع سه مرحله تور دوچرخه سواری به مسافت 300 کیلومتر نیز در پایان این تور اعلام شد.
در بخش انفرادی «محمد گنج خان لو» از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نفر اول، «امیر کلاهدوز»از پیشگامان کویر یزد و «محمد رجب لو» از تیم بالابان چابهار در جایگاه اول تا سوم این مسابقات ایستادند.
در بخش امتیازی تور دوچرخه سواری «محمد گنج خان لو »، «حسین ناطقی» و «مهدی علمایی« از تیم بالابان چابهار نفرات اول تا سوم شدند.
در بخش تیمی نیز پیشگامان کویر یزد در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 7ثانیه مقام اول تیمی را کسب کرد.
تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 12 ثانیه تیم دوم معرفی شد و تیم گونای تبریز در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 28 ثانیه جایگاه سوم این مسابقات را کسب کرد.
تور دوچرخه سواری میلاد دونور از 26 مهرماه به مدت سه روز با حضور 14 تیم از لیگ برتر داخلی و تیم ملی جوانان و تیم جوانان استان مرکزی برگزارشد.
این مسابقات در سه مرحله و به مسافت 360 کیلومتر برگزار شد مسابقات 26 مهر ماه در اراک، 27 مهرماه در شهر مهاجران و 28 مهرماه سال جاری در خمین برگزار شد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.