به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آب و فاضلاب استان مرکزی،« محمدرضا نعیمی » افزود: این خطوط در روستاهای یساول، آمره، دره سبز، میدانک، فتح آباد و وفس انجام شده است.
وی اظهار داشت: ساخت و تجهیز 2 ایستگاه پمپاژ در روستاهای امامزاده عباس و سمقاور، فنس کشی 2 مخزن و ایستگاه پمپاژ در روستاهای سمقاور و دره سبز و تعویض 220 مورد کنتور خراب در نیمه نخست امسال عملیاتی شد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان گفت: 527 مورد شکستگی در خطوط لوله روستاهای شهرستان کمیجان با اطلاع گروه اتفاقات به سرعت وارد عمل شد و نسبت به ترمیم آن اقدام شده است.
نعیمی افزود: تعویض 2 پمپ آب روستایی، رفع 12 خرابی تله متری، تعویض و بازسازی شبکه فرسوده به طول 320 متر، رفع 13 شکستگی پنهان با استفاده از دستگاه نشت یاب از دیگر اقدامات سال جاری آب و فاضلاب کمیجان است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کمیجان گفت: 37 سرویس تانکرآبرسان به روستای ولید آباد و خرید و نصب 2عدد پمپ و تجهیز چاه کمکی در روستاهای فرک و میدانک از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای تامین آب مردم در فصل گرما بوده است.
نعیمی بیان کرد: مشکلی در کیفیت آب روستاهای شهرستان کمیجان وجود ندارد و چهار سامانه گندزدایی در روستاهای شهرستان برای اطمینان از کیفیت آب مستقر شده است.
وی اظهار داشت: 18 رزمایش پیمایشی در روستاهای شهرستان کمیجان در سال جاری انجام شد و سه هزار و 237 مشترک از لحاظ خرابی کنتور، میزان مصرف مشترک و وجود انشعاب های غیرمجاز پیمایش شدند که 25 کنتور خراب و 19 مشترک غیرمجاز شناسایی شد.
کمیجان از توابع استان مرکزی و دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.