«محمد محسنی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 22 هزار زائر در قالب یکهزار و 200 سفر اربعین پارسال از استان مرکزی به مرزهای غربی کشور جابه جا شدند و امسال نیز پیش بینی می شود 23 هزار زائر به مرز مهران منتقل شود.
وی اظهار داشت: پیش فروش بلیت سفر اربعین امام حسین(ع) از یکم آبان ماه در استان مرکزی آغاز می شود و زائران می توانند بلیت مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری (اینترنتی) و حضوری از پایانه های مسافربری و دفاتر شهرستانی تهیه کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: قیمت بلیت اتوبوس نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته و بلیت اتوبوس های معمولی با 850 هزار ریال و ویژه (VIP) یک میلیون ریال در اختیار زائران اربعین امام حسین(ع) قرار می گیرد.
محسنی از آغاز طرح بازرسی ایمنی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای در جاده های استان مرکزی خبر داد و گفت: این وسایل توسط گروه های بازرسی ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از نظر ایمنی و همراه داشتن تجهیزات مورد بازرسی قرار می دهند.
وی ادامه داد: 70 دستگاه امداد خودرو و 15 گروه راهداری با آغاز سفر زائران اربعین امام حسین(ع) در جاده های استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.