آیت الله« قربانعلی دری نجف آبادی» عصر پنجشنبه در آیین گلباران گلزار مطهر شهدای اراک که به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: وحدت و حمایت قاطع از ولایت فقیه کلید واژه مقاومت اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومت است و همه در مسیر شهدا گام برخواهند داشت.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در چهل سال گذشته پشت سر مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی و از خود گذشتگی در تمامی صحنه ها در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب ایستاده و پشتیبانی اش را از حریم ولایت و جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کرده است.
امام جمعه اراک گفت: اکنون نیز ملت ایران اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم ، توطئه های دشمنان را بی اثر و از این مسیر سخت عبور می کند.
آیت الله دری نجف آبادی یاد آور شد: ایران اسلامی توانسته با اتکا به منابع و دانش داخلی امروز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و بسیاری از نیازها را بدون وابستگی به خارج کشور تامین کند.
وی گفت: برخی مشکلات اقتصادی به دلیل ضعف تدبیر در کشور ایجاد شده و امید است مسئولان با جدیت هرچه تمام تر در راستای رفع این مشکلات تلاش کرده و اجازه ندهند برخی عناصر با سوء استفاده از این فضا به مردم فشار وارد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دستگاه های امنیتی و نظامی باید همانگونه که در برابر تروریست های غیر اقتصادی ایستادگی کردند در برابر تروریست های اقتصادی و افرادی که با احتکار مایحتاج مردم به دنبال فشار به مردم و ضربه زدن به نظام می باشند برخورد کنند.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان باید همراه با یکدیگر برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند تا بتوان از این گردنه نیز همانند سایر صحنه های انقلاب عبور کرد.
وی اقتصاد تولید محور و درون گرا را کلید بی نیازی کشور عنوان کرد و گفت: در صورتی که اقتصاد کشور از اتکا به نفت خارج شودمی توان تولید خالص داخلی را ظرف مدت 10 سال تا 2 و نیم برابر افزایش داد.
امام جمعه اراک ضمن محکومیت حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز ادامه داد: توطئه و جنایت دشمنان ایران اسلامی در به شهادت رساندن کودک چهار ساله و جانباز 75 درصد در این آیین نشان دهنده ماهیت پلید استکبار و عمق کینه ورزی استکبار با انقلاب اسلامی است و این اقدام از نظر تمامی آزادی خواهان جهان محکوم می باشد.
70 هزار رزمنده استان مرکزی در طول دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که 6 هزار و 200رزمنده به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و 14 هزار رزمنده نیز جانباز هستند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.