فتح الله حقیقی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار تفرش افزود: دشمنان ایران اسلامی با ایجاد توطئه ها به دنبال کاهش سرمایه های اجتماعی هستند که این توطئه آنان نیز همانند گذشته با هوشیاری و اتحاد مردم و مسئولان نقش بر آب می شود.
وی با یادآوری برخی مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: دولت در کنار سایر قوا رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرارداده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری در تمامی صحنه ها و فراز و نشیب ها انقلاب حضور فعال و پرشور داشته و اکنون نیز با وحدت، تدبیر به پیش می رود.
حقیقی با یاد آوری حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: این حضور، نمایش اقتدار و وحدت آفرینی مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور است.
وی افزود: مسئولان وظیفه دارند با جلوگیری از یاس و نا امیدی در بین مردم زمینه افزایش هرچه بیشتر وحدت و اتحاد در جامعه را فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اکنون مسئولان باید با انجام هرچه بهتر وظایف در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فرمانداران باید با دقت و هوشیاری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را رصد و با آن برخورد قانونی داشته باشند.
در این آیین حمید فراهانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش منصوب و از خدمات علی میرزایی تقدیر شد.
شهرستان تفرش با جمعیت بیش از 24 هزار نفر در فاصله 85 کیلومتری از اراک واقع شده است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.