به گزارش ایرنا سرتیپ حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شوش در تالار نیایش این شهر افزود:تبدیل تهدید دشمن به فرصت حرکتی ارزشی است که از دوران امام راحل (ره) در ملت ایران نهادینه شده و همچنان در بخش ها و زمینه های مختلف اثر گذار است.
وی اظهار داشت: اکنون که شاهد انسجام دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم این خود فرصتی است که علیه تهدید دشمنان به صورت یکپارچه عمل کرده و از این فرصت برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت:امام راحل(ره) در زمان جنگ و دوران سخت ناشی از آن به ما درس مقاومت و ایستادگی آموخت و اکنون شاهد برکات حاصل از ایستادگی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی افزود:انسجام بخشی به بسیج مردمی و تقویت توانمندی داخلی در حوزه های مختلف برای بازدارندگی اطمینان بخش از برکات دوران دفاع مقدس است که همچنان در کشور ایران تداوم دارد.
سرتیپ شاهوار پور گفت:بعد از پایان جنگ تحمیلی با درایت مقام معظم رهبری همواره تهدید دشمنان به فرصت تبدیل شده است.
وی بیان داشت:امروز که دشمنان علیه ما وارد صحنه شده اند مطمئن باشند اینبار نیز در مقابل ملت ایران شکست خورده و توطئه های آنان خنثی خواهد شد.
وی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نیز با اتکا به توان داخلی متناسب با تهدید دشمن وارد صحنه شده و عمل خواهد کرد و در این راه همیشه مهیا و آماده ایم .
فرماندار شهرستان شوش نیز در این آئین ضمن قدردانی از حضور نیروهای بسیجی و سپاهی در عرصه های مختلف در این شهرستان گفت: سپاه در راه حفظ امنیت کشور و دفاع از ارزش های مقدس نظام اسلامی بسیار سخت تلاش کرده و در این راه هزاران شهید تقدیم کرده است.
عدنان غزی اضافه کرد: سپاه در عرصه های مختلف عمرانی و سازندگی نیز پیشتاز بوده و در اجرای طرح های بزرگ عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی و رفع محرومیت بسیار موفق عمل کرده است.
سرهنگ کریم بابایی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در طول دوران خدمت خود در این شهرستان ارایه کرد.
در این آئین سروان علیرضا ایمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شوش معرفی شد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.