به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه در این خصوص اظهار داشت: اعضای این باند 27 میلیارد ریال با ایجاد سوانح رانندگی ساختگی از شرکت های بیمه ای کلاهبرداری کردند.
مجید علیپور افزود: افرادی با تشکیل باندی چند نفره با خرید ماشین های با کارکرد و سال ساخت بالا و همچنین استفاده از ساعات پایانی شب و خلوتی جاده ها نسبت به واژگونی خودروی خود اقدام و خود را مصدوم جلوه می دادند.
وی گفت: گزارش هایی در این خصوص از سوی شرکت بیمه ایران مبنی بر اخذ دیه جراحت تصادفات وصول شد و با اعمال دقت قضایی، مشخص شد که این افراد پس از ایراد جراحت سطحی به بیمارستان مراجعه و پس از آن به پزشکی قانونی یکی از شهر های غربی کشور می رفتند تا با تبانی، برگه کارشناسی تعیین دیه دریافت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه تصریح کرد: افراد باند فوق که با مهارت به این کار مبادرت می کردند بازداشت و تحقیقات لازم در مورد آنها صورت گرفت.
وی افزود: مجموع دیات این سوانح رانندگی ساختگی افزون بر27 میلیارد ریال است که با اقدام به موقع و دستگیری اعضا، باند مربوطه از دریافت آن ناکام ماند.
ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.