«مهدی دلاوری» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دانش آموزان «ذبیح اله انصاری» و «آیدین شفیعی» در بخش فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه اول مرحله کشوری هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شدند.
وی اظهارداشت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در 2 بخش خلاقیت‌های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای برگزار شد.
دلاوری ادامه داد: دربخش خلاقیت‌های دانش آموزی، دانش‌آموزان آثار خود در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در قالب‌های مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چندرسانه‌ای ارائه دادند.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان گفت: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای نیز فرهنگیان، آثارشان را در قالب‌ الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و طرح‌های ابتکاری پیشگیری ارائه کردند.
دلاوری گفت: آثار دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده در مرحله استانی این جشنواره به دبیرخانه‌ جشنواره در تهران ارائه شد که پس از داوری، نتایج آن به استان فارس به عنوان میزبان مرحله کشوری اعلام شد.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از 120 اثر از دانش آموزان در هفتمین جشنواره نوجوان سالم در سه محور اصلی پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از خشونت از دلیجان به مرحله استانی راه یافتند.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان گفت: 10 اثر از مجموع آثار رتبه اول تا سوم استانی را کسب کردند.
دلاوری اظهار داشت:‌ هفتمین جشنواره ملی نوجوان سالم در شهریور ماه در شیراز برگزار شد.
شهرستان دلیجان دارای 9 هزار نفر جمعیت دانش آموزی است.
7727/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.