به گزارش ایرنا، تیم های «روسیه» و «جمهوری آذربایجان» نیز به ترتیب عنوان های اول و دوم «گروه ب» این مسابقات را به دست آوردند.
به این ترتیب تیم کشتی نوجوانان «ایران الف» به عنوان تیم برتر گروه «الف» فردا(جمعه) در مرحله فینال این رقابت ها به مصاف تیم «روسیه» تیم اول «گروه ب» می رود.
همچنین تیم کشتی نوجوانان «ایران ب »( تیم دوم گروه الف) و تیم جمهوری «آذربایجان»( تیم دوم گروه ب) نیز در دیدار رده بندی چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر می روند.
تیم های «ایران توسعه»( تیم سوم گروه الف) و «ایران مرکزی»( تیم سوم گروه ب) نیز برای معرفی تیم های پنجم و ششم این دوره از مسابقات با یکدیگر دیدار می کنند.
تیم های «ارمنستان» ( تیم چهارم گروه الف) و «عراق» ( تیم چهارم گروه ب) نیز برای معرفی تیم های هفتم و هشتم به مصاف یکدیگر می روند.
تیم «گرجستان» نیز در این دوره از مسابقات نهم شد.
چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) صبح پنجشنبه با شرکت تیم های «گرجستان»، «ارمنستان»، «روسیه»، «آذربایجان»، «عراق»، «ایران الف» (اراک)، «ایران ب» و «ایران مرکزی» در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد و تا جمعه نهم شهریورماه ادامه دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.