مسوول برگزاری این مسابقات روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار فینال این دوره از مسابقات تیم 'عنکاوا' با نتیجه سه بر یک 'دیانا' عراق را از پیش رو برداشت و جام قهرمانی را نصیب خود کرد.
'اسرهادون بت یاوری' بیان کرد: نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود 'عنکاوا' تمام شد ولی در ادامه سه گل دیگر از خط دروازه ها گذشت که سهم 'دیانا' فقط یک گل بود.
'بت یاوری' گفت: گل های تیم 'عنکاوا' توسط 'رامی بسطام، میلاد روزگار و فنسی عزیز' به ثمر رسید و تک گل دیانا را 'دی جورج' وارد دروازه حریف کرد.
وی ادامه داد: 'رامی بسطام' از تیم عنکاوا عراق با به ثمر رساندن هفت گل آقای گل مسابقات شناخته شد و 'نارامسین یوحنا' از تیم آشور عراق عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
بت یاوری ادامه داد: در دیدار رده بندی نیز تیم آشور عراق با 2 گل آشور ب ارومیه را شکست داد و کاپ برنزی این دوره از رقابت ها را از چنگ میزبان درآورد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان 'جام تموز' با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه برگزار می شود.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری در حال برگزاری است.
تموز، چهارمین ماه آشوریان است و در بین آنان به ماه شکرگزاری و فراوانی نعمت شهرت دارد؛ در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده است اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی برگزاری می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.