به گزارش ایرنا، با آغاز به کار این مرکز، از این پس مالکان خودروهای سبک و سنگین در شهرستان های ساوه و زرندیه از تردد به سایر شهرها برای انجام تست معاینه فنی خودروها بی نیاز شدند.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت: فعالیت این مرکز معاینه فنی برای مردم شهرستان های ساوه و زرندیه که تا پیش از این برای انجام معاینه فنی خودروهای خود به سایر شهرها تردد می کردند، حائز اهمیت است.
محمد رضا منصوری گفت: در این مرکز از فناوری روز و دستگاه های استاندارد استفاده شده که می تواند با تست کپسول خوددروهای دوگانه سوز نقش مهمی در تامین امنیت و سلامتی سرنشینان و خانواده ها داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به مساله مهم آلودگی هوا به خصوص در شهرها، تست فنی خودروها که از منابع آلاینده هوا محسوب می شوند، بسیار ضرورت دارد.
مدیر مرکز معاینه فنی کاوه در این خصوص به خبرنگاران، گفت: برای به ثمر رسیدن این مرکز، پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری و به صورت مستقیم برای هشت نفر اشتغالزایی شده است.
داود عرب افزود: این مرکز در فضای 10 هزار متر مربعی و با بهره گیری از پرسنل آموزش دیده دوره مهندسی متالوژی آماده ارائه خدمات به مالکان خودروها است.
وی گفت: برای هر خودروی سبک مبلغ 220 هزار و برای خودروهای سنگین نیز 350 هزار ریال بابت معاینه فنی حق الزحمه دریافت می شود و کارت های صادره از سوی این مرکز با توجه به اتصال آن به شبکه سیمفا در سراسر کشور اعتبار دارد.
عرب گفت: در بخش دوم و طرح توسعه این مرکز قرار است با تقویت دستگاه ها و نیز بهره گیری از برخی کپسول های صنعتی به خصوص در جایگاه های سی ان جی، مرحله دیگری از خدمات آغاز شود.
وی اظهار داشت: در این مرکز امکان انجام معاینه فنی برای 70 تا 100 خودروی سبک و 25 تا 50 خودروی سنگین در 2 نوبت کاری وجود دارد.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.