به گزارش ایرنا، محمدناصر زندی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان چالوس افزود: این میزان اعتبار برای تعریض 15 کیلومتر از جاده مرزن آباد تا دزدبن اختصاص یافته است.
اعمال محدودیت های ترافیکی هفتگی در بیشتر روزهای پایان هفته و تعطیلات و در پی آن یک طرفه شدن این جاده شریانی کشور، مشکلاتی را برای ساکنان روستاهای اطراف این جاده بوجود آورده است که این مساله همواره مورد اعتراض مسئولان و روستائیان این منطقه بوده است.
استاندار مازندران هم صبح امروز با اشاره به مشکلات مردم بخش مرزن آباد در هنگام یکطرفه شدن جاده کندوان اظهار داشت: با پی گیری های ویژه، مجوز لازم و مصوبه برای چهار بانده شدن مسیر کندوان از شهر مرزن آباد تا دزدبن در چند روز گذشته گرفته شد.
محمد اسلامی افزود: به زودی پیمانکار اجرای این طرح مشخص خواهد شد تا محل یکطرفه شدن جاده از شهر مرزن آباد به دزدبن انتقال یابد تا علاوه بر تردد روان تر مسافران، اهالی روستاهای منطقه در هنگام یکطرفه شدن با مشکل مواجه نشوند.
فرماندار چالوس در ادامه این نشست با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح 9 طرح و کلنگ زنی 10 طرح در این شهرستان هستیم.
به گفته وی، برای بهره برداری و کلنگ زنی این تعداد طرح ها حدود 42 میلیارد تومان اعتبار هزینه و پیش بینی شده است.
زندی همچنین با اشاره به حضور گردشگران خارجی در شهر چالوس گفت که هیچگونه مخالفتی با حضور گردشگران خارجی در این شهر وجود ندارد اما حضور آن ها نباید به گونه ای باشد که باعث خدشه وارد شدن به عفت عمومی این منطقه شود.
وی از مسئولان ادارات ذیربط از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست تا این موضوع را با جدیت بیشتری پی گیری کند و ضمن آنکه گردشگران خارجی باید در این شهر شناسنامه دار شوند.
7078 / 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.