مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر  30 هزار و 382 مسافر در مراکز اقامتی این استان اسکان یافت.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل،  ، کریم حاجی‌ زاده با بیان این مطلب حضور چشمگیر مسافران داخلی و خارجی در استان اردبیل در تعطیلات عید فطر را یادآور شد و گفت: استان اردبیل با داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیر یکی از قطب‌ های گردشگری کشور به ویژه در فصل تابستان است.

به گفته وی با توجه به روند رو به رشد استقبال گردشگران از جاذبه ‌های این استان پیش ‌بینی شده بود که در تعطیلات تابستانی انبوهی از مسافران به استان اردبیل سفر کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل به برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر و آماده ‌سازی تمهیدات استقبال از مسافران اشاره کرد و گفت: پیش‌ بینی از حضور گردشگران محقق شد.

وی یادآور شد: در تعطیلات عید فطر شهرستان‌ های سرعین و مشگین شهر به ترتیب بیشترین میزان گردشگران را به خود اختصاص دادند و استقبال کم ‌نظیری از جاذبه‌های گردشگری استان به ثبت رسید.

حاجی زاده از بازدید 6 هزار و 912 گردشگر از موزه ‌های استان خبر داد و گفت: 115 نفر ازین افراد  گردشگران خارجی هستند بطوریکه که در این ایام حضور گردشگران خارجی نیز پرشور بوده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.