جواد زنجانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۰ نانوایی آزاد پز و ۵۰ نانوایی چند منظور به ظرفیت نانوایی‌هایی قبلی اضافه شده است.

وی افزود: بر همین اساس کمبودهایی که در تأمین نان طی سال‌های گذشته مشاهده می‌شد، رفع شده و حتی در ایام سفر گردشگران نیز کمبود نان احساس نمی‌شود.

فرماندار اردبیل با تأکید به آماده‌سازی تمامی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مسافران تابستانی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های متولی انجام شده است.

زنجانی به آماده‌سازی ۱۱۰ پارک در اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر این سرویس‌های بهداشتی نیز برای استفاده گردشگران افزایش یافته است.

وی خواستار ساماندهی متکدیان و دست‌فروشان در معابر شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های امنیتی از سد معبر دست‌فروشان ممانعت کنند.

فرماندار اردبیل همچنین خواستار فرهنگ‌سازی فعالیت مغازه‌داران در تعطیلات شد و گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود که مغازه‌داران در ایام تعطیلات کسب‌وکار خود را متوقف می‌کنند و این موضوع ماندگاری گردشگر را کاهش می‌دهد.

وی همچنین خواستار تأمین امنیت پارک ها و محل های اسکان مسافران شد و تأکید کرد: به منظور اسکان فرهنگیان نیز پنج هزار کلاس درس تدارک دیده شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 685381
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.