به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان روز یک شنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه شهرستان قائمشهر، افزود: تنها راه رسیدن به سعادت و موفقیت، بازگشت به تفکر، رفتار، اخلاق و منش دهه 60 است تا با ایثار و از خود گذشتگی بتوانیم دسیسه های دشمن را خنثی کنیم.
وی با اعلام اینکه اگر امروز در کشور شاهد دلخوری و مشکلاتی هستیم به دلیل دور افتادن از روحیه دهه 60 است، گفت که با رصد کردن ویژگی های مثبت و منفی در نظام جمهوری اسلامی ،می توانیم نظام را از انحراف خارج کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه متاسفانه تمام تلاش دشمن ایجاد تفرقه بین مردم و دولت است، گفت که با کنار هم ایستادن می توانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا جنگ نابرابر را از خود دور کنیم.
حسین زادگان به مشکلات موجود در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: همه اتفاقاتی که در خیلی از دولت ها به صورت مجزا اتفاق می افتاد، متاسفانه در این دولت به صورت یکباره اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری عملکردهای دولت است، بیان کرد: امروزه مدیران دستگاه های اجرایی باید فرصت ها و عملکرد دولت را به سمع و نظر مردم برسانند تا دشمن از هر فرصتی برای تخریب کشورمان استفاده نکند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی جنگ روانی راه انداخته، گفت که دشمن از طریق جنگ روانی درصدد است تا مردم را نسبت به نظام دلسرد کند، اما تاکنون موفق نشد.
همزمان با سومین روز از هفته دولت، کارمندان و مدیران نمونه شهرستان قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در مراسمی در شهرداری قائمشهر تجلیل شدند.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.