مسیح الله معصومی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمع آوری متکدیان بازخورد خوبی در بین شهروندان داشت، افزود: جمع آوری کامل متکدیان از سطح شهر نیاز به همراهی عمومی دارد.
وی ادامه داد: متکدیان پس از جمع آوری در گرمخانه شهرداری استقرار داده شدند که برحسب شرایط متکدیان و با مشارکت دستگاه های حمایتی و قضایی به وضعیت رسیدگی می شود.
به گزارش ایرنا، اواخر آذر سال گذشته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه شورای اجتماعی استان ضرب الاجل 2ماهه ای را برای دستگاه های اجرایی جهت جمع آوری متکدیان از شهر زنجان تعیین کرد.
شهردار زنجان به ارائه خدمات مختلف به شهروندان و مسافران در ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده از شهروندان و مسافران، امسال سال خوبی در حوزه ارائه خدمات شهری داشتیم.
وی با بیان اینکه شهرداری زنجان امسال به موضوع نورپردازی پل ها، زیرگذرها و فضاهای سبز در سطح شهر به شکل جدی ورود کرد، ادامه داد: در آغاز سال جاری میزان کاشت گل در سطح شهر زنجان به طور متوسط 2 برابر سال های گذشته بود.
معصومی به لکه گیری های آسفالت در معابر شهر زنجان اشاره کرد و گفت: از اواسط اسفند 96 تا کنون روزانه بین 40 تا 60 تن آسفالت برای لکه گیری معابر در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.