به گزارش خبرنگار ایرنا، مجنبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 12 طرح در بخش برق، هفت طرح مربوط به حوزه کشاورزی، 6 طرح در حوزه عمران شهری و هشت طرح هم مربوط به سایر حوزه هاست.
وی همچنین گفت که با توجه به تازه تاسیس بودن شهرستان سیمرغ و وجود ضعف های فراوان در حوزه زیرساخت ها، همزمان با هفته دولت امسال اجرای 6 طرح با اعتبار 60 میلیارد 725 میلیون ریال در این شهرستان آغاز می شود.
حبیب نژاد روشن با اعلام این که 95 درصد از اهالی شهرستان سیمرغ در حوزه کشاورزی اشتغال دارند، افزود: به دلیل برخورداری از آب غنی و خاک حاصلخیز، سیمرغ در تولید تمامی محصولات کشاورزی رتبه اول تا هفتم مازندران را دارد.
وی از افتتاح یکهزار هکتار طرح تجهیز ، یکپارچه سازی و نوسازی اراضی شالیزاری با حضور معاون رئیس جمهور در سال 96 و افتتاح 550 هکتار دیگر با حضور وزیر جهادکشاورزی در مرداد ماه سال جاری، گفت: با توجه به جایگاه سیمرغ در بخش کشاورزی، طرح های مهم کشاورزی استان مانند بزرگ ترین طرح تجهیز ، یکپارچه سازی و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور در این شهرستان اجرا شد.
فرماندار سیمرغ، مدیریت مصرف آب، هدایت آب های سطحی در فصول پرباران به منابع ذخیره کننده مانند آببندان، مهیا شدن زمین برای کشت دوم و افزایش توان اقتصادی و درآمد کشاورزان را از مزیت های طرح یکپارچه سازی و تسطیح اراضی اعلام کرد.
وی همچنین از غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه ، ارائه عملکرد دولت از تریبون نماز جمعه ، قدردانی از کارمندان نمونه و بازدید از خانواده های شاهد بویژه شهدای کارمندبه عنوان بخشی از برنامه های هفته دولت در سیمرغ یاد کرد.
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نام دارد.
سیمرغ با 20 هزار نفر جمعیت از شهرستان های تازه تأسیس استان مازندران است.
9778/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.